Don't be afraid your life will end ;be afraid that it will never begin.

Pages

弹一首吧~^^

Sunday, August 21, 2011

21th August 2011 "I ♥ to eat"

My Lemon Cheese Cake is ready to be serve.♥

special thank for Siew Teng,Siew Kuen&Mun..they really helped us a lot..^^

hiak haik haik...xD

"yummy..so clever even know make cake already ah?"praised by my father.
(u know he seldom praise me one..@@)


哈..最近真的超贪吃的..整天都想..
(em..应该说是容易饿吧...连上课都想快点recess..= =)
难道我的胃穿了个洞?? Oo..or 还在发育期?

个"症状"严重到我妹也发现了耶!!!!
话说今天正在吃cheese cake的时候..............

                                                 : 姐,你最近好像很喜欢吃ho?
                                                  : 吓!哈哈哈!!做么nerh??
                                                  妹: 一直叫我买ais-cream吃..现在又吃这个...= =

em...的确是这样没错啦..以前都是她要我陪她去买的..
呵呵呵....还赖着要她帮我出钱..因为我最近真的很.. :'(


今早和我老爸去学车了....
让我不禁想到一首歌..
就是黄小琥的"没那么简单"啦!!

haiz..看来我还得要多多练习..= =
不过啊...驾车真的是超好玩的喔..好像在控制着玩具车..^^

加油加油加油!!!
想着以后可以驾车到处溜..我又有冲劲料~!! :D
啊~~真的好羡慕驾车很熟练的人啊~~cool毙了!!


 As Long As You Love Me

I don't care who you are

Where you're from

What you did

As long as you love me

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

^^

 
back to top